fredag 7. november 2008

Hmm

Hvor ble det av alle tankene mine mon tro?
Det er tomt, rett og slett, ikke noe å skrive om. Enda det er fredag og ukas aller beste dag. Og jeg har fått min ukentlige dose med Golden Goal..

Innrømmer at jeg er sliten, ikke bare litt sliten, men veldig sliten. Det beste jeg kunne gjort nå var sannsynlig å legge meg, men så er det dette med å legge seg på fredagskvelden da. Det er rett og slett hat. For når jeg står opp igjen i morgen, da er det ikke mye igjen av helga. Lørdag, smokk, smokk og så er det søndag og så var det plutselig mandag. Nei, så legge seg er liksom ikke noe tema den første eller andre timen. Selv om det er veldig begrenset hva jeg kan gjøre da, på en fredagskveld så trøtt og sliten. Se på tv da sovner jeg. Lese, da sovner jeg. Snakke i telefonen går selvfølgelig an, men veldig mange av de jeg kjenner har lagt seg. Fredagskveld tiltross. Sitte på nett, joda, det funker, om det skjer noe som gjør at jeg gidder og sitte her. Og akkurat nå er det ikke det.

Nei, jeg får bare innse at det ikke kommer noe som helst fornuftige tanker her og starte nedtellingen....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv