lørdag 22. november 2008

Strålende opplagt

Klokka er nå 07.22 og jeg er faktisk mer enn klar for å dra på jobb. Og jeg er også forbløffende våken.

Jeg slumret litt også i dag og tenkte at treningen kunne vente til etter jobb, men da jeg stod opp hadde jeg fortsatt veldig god tid, og etter å ha telt på knappene vant den gode samvittigheten. Ukas siste treningsøkt er gjennomført så da jeg kommer fra jobb i dag kan jeg bare sette meg og vite at det ikke er noe som henger over meg og som jeg MÅ gjøre. Etter seks dager arbeidsuke på godt over 40 timer må det være lov. I går testet jeg skritteller på jobben, og for å være helt sikker på at hvert minste lille støt ikke skulle telle med satte jeg den til å være minimalt følsom. 9827 skritt. Og det tror jeg faktisk er ganske lite i forhold til enkelte andre dager. Så det skal bli spennende å følge med. Jeg tror rekorden kommer på mandagsskiftet mitt...Den kommer i hvertfall ikke i dag, i dag håper jeg og tror at det blir en rolig dag på jobb, i den grad det går an.

Uansett, opplagt eller ikke, jeg ser fram til å komme hjem fra jobb, jobbe på frilørdagene er vel ikke akkurat favorittsyslen min.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv