onsdag 8. august 2012

Det er fortsatt stor trafikk

- vent på svar.

Hvor lenge skal man måtte vente da? Nå har jeg sittet på vent i over ti minutter, og vips så ble det visst min tur. Da jeg begynte å skrive, vel og merke.
Damen i den andre enden var hyggelig og jeg fikk de svarene jeg ønsket, jeg, men jeg er ikke best på å vente. Hverken på det ene eller det andre, jeg er litt der at man tuller ikke med andres tid. Jeg er selv alltid for tidlig ute til avtaler, noen ganger altfor tidlig, irriterende tidlig kanskje også, men da er det i allefall ingen som må vente på meg.

Men ellers, når det er min egen tid det er snakk om, ting som skal gjøres og jeg har for eksempel hele dagen og ta av, da ser du, da stiller ting seg annerledes. Da kan jeg somle og bli kjempeirritert på meg selv etterpå for at jeg gjorde nettopp det, somlet bort verdifull tid.

Ha en fin dag alle sammen. Selv skal jeg ut og virke!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv