mandag 6. august 2012

Håndarbeidssidsel

Da har jeg igjen lagt bort hekletøyet for dagen. Jeg får ikke bestemorsrutene mine firkantede og rekker opp og rekker opp. Det er vanskeligere enn å hekle en lue, det er ganske sikkert. Jeg prøvde meg på en ny type lue i dag forresten, ikke de jeg heklet i fjorvinter, men brukte en lue som oppskrift. Eller, det var det jeg tenkte jeg skulle gjøre, en lue med små bestemorsruter faktisk, Men så var det de firkantede rutene da, som skulle være enda mindre enn om jeg skulle lagd et teppe....

Men jeg gir ikke opp, jeg skal få rutene mine like firkantede som damene på heklekjøret. Mister ikke motet enda, :) og kanskje jeg også tilslutt klarer å lage den luen med bestemorsruter?
Heklelue med bestemorsruter.

2 kommentarer:

  1. Jeg skal lage steg for steg oppskrift til deg så lue skal det bli, ikke fortvil :-)

    SvarSlett

Bloggarkiv