fredag 17. august 2012

Ukjent giver

Inn på konto, eller beløpet ser jeg jo, men hvem det kommer fra, det må fuglene vite.
Spennende! Jeg har nok neppe vunnet på noe hos Norsk Tipping, beløpet er for lite til å bli overført til bankkonto. Må vel vinne mer enn 1000 kroner da for at det skal skje, tror jeg, uten at jeg kan påberope meg retten til og ha opplevd det.
Men en gang vant jeg på FLAX, hele 25 000 skrapte jeg fram på loddet mitt som ble dyttet ned i det sikreste stedet jeg kunne tenke meg der og da, på trikkeholdeplassen på Carl Berner. BHen, fort, mens ingen så meg. Loddet måtte sendes rekommandert til Bodø og så var det å begynne å vente på pengene.

Nå er det snakk om en tusenlapp som er bokført på min konto, og jeg skjønner ikke hvor den kommer fra, men den kom greit med så klager ikke...bare veldig nysgjerrig...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv