mandag 27. august 2012

En liten stor krabat

Jeg har vært ute på jobb for avisa i dag, som utskremt meninsmåler.
To turer har det blitt i dag, planen var å ta tre i en sleng, men det viste seg at nummer tre ble vanskelig siden det ikke var så mye folk ute der jeg stod tidligere i dag. jeg valgte tilslutt å reise hjem og gjøre ferdig de to jeg hadde fått tatt og heller dra tilbake senere i dag og gjøre meg ferdig.

Nå var det ikke så mange flere ute nå i ettermiddag, men denne her lille krabaten var både litt nysgjerrig og litt redd og siden jeg ikke hadde så mye annet å gjøre kunne jeg forevige denne lille, store gresshoppen mens jeg ventet.



Tilslutt hadde jeg greid å få fem kandidater til den siste fem på gata og kunne dra hjem og vite at da ble det litt jobb i dag også, på fridagen min. :)

1 kommentar:

Bloggarkiv