lørdag 18. august 2012

Postadresse


Jeg bor på bygda. Jeg har bodd på plass uten noen bestemt adresse. Jeg har der det har vært påkrevd, skrevet på navnet på huset, eller plassen jeg bor. Noen har også krevet at det må være et nummer på huset (Bonnier), men de har godtatt et 0. På ungenes busskort har det stått navnet på nabogården. Joda, det har fungert greit det, men vi har ikke vært mulig å finne på gpsen da. Om en ikke først har vært hjemme hos oss og lagret det på den måten.


I takt med tiden fikk omsider også vi en egen postadresse der jeg bor, betryggende å vite med tanke på at det kan jo hende vi skulle ha behov for legehjelp f.eks. Vi vet jo alle at det kan gå galt der det ikke finnes adresser og ta seg fram etter.
Det er min egen jobb og skaffe husnummer på huset, som skal være godt synlig fra veien.
Jeg innrømmer at jeg har somlet litt, glemt det, kommet på det og glemt det igjen. Men nå kom jeg akkurat over skiltmax.no som forhanlder både dørskilt, navneskilt og andre skilter når jeg surfet rundt og da kan jeg jo bestille derfra og få det hjem til min egen postkasse. Enkelt og greit!
http://www.skiltmax.no/skilt/dørskilt


Hos Skiltmax kan man akkurat nå få gratis skilter! Alt du trenger å gjøre er og skrive et innlegg i bloggen din med ordet dørskilt, så sender de skiltene i løpet av kort tid! Hurra!

1 kommentar:

  1. Gratulerer med:
    Ny Postadresse
    Ny Blogglook
    og snart nytt dørskilt

    GOD HELG:-)

    SvarSlett

Bloggarkiv