mandag 3. august 2009

Mandagmorgen

Det regner igjen, etter to relativt fine helgedager bøtter det igjen ned, det er grått og det er trist - ute.
Selv føler jeg meg ganske så glad, jeg har, om kanskje ikke med 100 i stil, snart kommet meg igjennom uka kjæresten min har vært utenlands, i morgenkveld skal jeg hente han på Gardermoen! Jeg tror jeg har taklet barnepikejobben ganske bra (selv om det har gått med noen pinner- kjærlighet på pinne) og jeg har endelig fått til invitasjonene til min datters konfirmasjon, nesten slik som jeg ville ha dem. Nå gjenstår bare å få skrevet dem ut, men mens jeg har testet utkast etter utkast har blekknivået sunket drastisk og tja, jeg har visst ikke blekk på lager så nå må jeg vente på ny forsendelse i posten før det kan fullføres og etterhvert sendes ut.

Jeg tror på en fantastisk uke!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv