torsdag 24. juni 2010

Hvor ble det av sola????

Ser på facebook at mange skryter av sol og vakkert vær. Kjæresten min sendte meg også en sms i dag morges med "sol og vakkert her", her hos meg er det rett og slett både grått og trist ute. Men i hjertet er det solskinn. Om ganske nøyaktig 12 timer er nemlig Roar her, og da er både han, ungene og jeg klare for Englandstur. Tidlig i morra settes kursen mot England og Scarborugh. Fem dager til ende skal vi være sammen med korpset og forhåpentligvis også litt for oss selv.

Så var det det gråværet da, jeg brukte soltimer i går på å pakke, slik at jeg kunne få kvalitetstid i sola i dag, før jobb. Men det begynner å se dårlig ut gitt. Nå har jeg trent, gjort noe forfallende husarbeid her og er straks klar for å dra i banken en liten tur. Man har da spart til englandstur i mange år, riktignok ikke til korpstur, men til fotballtur. Og sparegrisen har blitt slaktet gang på gang for å brukes til lommepenger på andre ferier siden fotballturen har latt vente på seg. Og vi har vært flinke og begynt å spare igjen etter hver eneste tur så det er igjen en del penger på den såkalte engladsbøssen. Og hva er da mer riktig å ta disse med i banken og få byttet dem om til landets valuta nå i dag, da vi faktisk for aller første gang skal til England sammen?

1 kommentar:

  1. vi to er sola vennen.og d ble en vakker englands tur,mange gode minner å ta vare på.glad i deg vennen.....

    SvarSlett

Bloggarkiv