onsdag 16. juni 2010

Tikk takk tokka, hva er klokka?




Fikk et lite innfall, nemlig samle alle klokkene mine på et bilde. Jeg får masse kommentarer på klokkene jeg bruker, mange synes de er tøffe, men noen sier rett og slett at enkelte av klokkene mine er stygge også. Jeg har vært like glad i alle klokkene mine jeg, jeg kjøper stort sett billige klokker og bytter ut når batteriet er gåent eller når jeg snubler over en som bare skriker: "kjøp meg!" Når jeg nå la disse klokkene mine utover ser jeg at det er noen som mangler :( utrolig nok så husker jeg de fleste klokkene som har vært i mitt eie. Også et et halvt dusin som jeg har mistet.

Nå er det ikke alle som går lenger, men etter den siste opptellingen er det nok noen som skal få komme til heder og verdighet igjen.

Når sant skal sies trodde jeg at jeg hadde en del flere klokker enn jeg hadde, antallet på bildet skal være 90, men jeg trudde jeg hadde godt over 100 (med de som dessverre har havnet andre steder enn sammen med disse klokkene her). Jaja, det er bare å fortsette å samle det.....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv