torsdag 23. mai 2013

Det regner

Det er grått, og det er trist. Været gjenspeiler noe av følelsene jeg har nå, siste dag på jobb.

Jeg har samlet sammen sakene mine, tømt matskapet mitt, det var forsåvidt ikke så mye der, jeg er fysisk klar.



Men det er ikke bare, bare når en har jobbet slik som jeg har, en til en. Det er for det første veldig ensomt, og det blir tette bånd til bruker, det blir bånd som vil få noen brister i dag da jeg går ut døra her, kanskje for siste gang etter endt vakt.
Jeg har satt meg på en vikarliste, det er med på å gjøre avskjeden i dag litt mindre tung, da har jeg fortsatt en link til arbeidsstedet mitt de siste årene, til bruker og kollegene jeg stort sett har møtt i døra. At jeg med full jobb og frilansjobbing kanskje ikke får så mye tid til overs orker jeg ikke å fokusere så mye på akkurat nå.

I morgen åpner jeg for alvor den nye boka, i hele mai har jeg slitt meg gjennom forordet med dobbel jobbing, men nå er jeg straks ferdig med innledningen. Jeg er sikker på at dette blir bra!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv