mandag 5. januar 2015

Ja, jeg skraper

I dag morges var det såvidt begynt å komme is på bilruta mi. Ikke mye, faktisk veldig lite,  men som kjent så lærer man så lenge man lever. Og jeg har lært leksen min om isroser på frontruta.
Gremmes fremdeles over kvelden for et par år siden da jeg ble stanset av politiet for manglende isskraping og fikk bot på 2300. Føler skam når jeg tenker på måten jeg ble stående til spott og spe med blålysene sveipende over bilen. Det skjer ikke igjen, så derfor tok jeg meg også i dag et lite minutt til å fare over frontruta med skrape, (tomt for isspray på boks.....) det ser verre ut på bildet enn det var i virkeligheten og nei, vindussviskeren tok det ikke.


Er dere flinke til å rengjøre frontruta på bilen?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv