mandag 8. oktober 2012

Farmen episode 1

Da ser jeg på første episode av Farmen på opptak. Det ser ut til å være en fantastisk gård, med flott beliggenhet og menneskene de har samlet???

Som så mange andre må jeg virkelig undre meg over vedkommende som ble valgt til storbonde Det ligger an til å bli masse bråk ser det ut til og det er vel kanskje derfor TV2 har plukket ut vedkommende.

At det finnes så gammeldagse mennesker det er over min fattevene...Jeg hadde ikke tenkt at jeg skulle følge med på Farmen, men intriger fenger så det blir vel en episode eller tre til også på meg...

5 kommentarer:

  1. Jeg kommer nok også til å følge med denne sesongen. Så sant det er mulig.

    Heidi

    SvarSlett
  2. Hei! ja en gammeldags type d luxe. Men det er nok derfor han er der. ...for å terge på seg de andre. Må se mer av farmen ja! Grethe

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, og så lenge det ikke er noe som sendes hver eneste dag så skal jeg nok greie å få med meg de episodene han er der inne i hvertfall. Selv om jeg tror at den ene dama ikke er det spøtt bedre når det gjelder å lage bråk og provosere.

      Slett
  3. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett

Bloggarkiv