onsdag 23. september 2015

Kan ikke huske alt

Hos tannlegen må jeg dra på sånne blå poser på skoene.

Av en eller annen grunn liker jeg ikke å gå med sånne poser på skoene. Jeg føler meg på en måte litt dum, selv om alle de andre på venteværelset sitter med likedanne overtrekk så synes jeg mine lyser opp mye mer enn alle andre. Jeg blir rett og slett ikke fortrolig med å ha sånne poser og trodde vel aldri at det skulle gå an å glemme at jeg hadde på meg sånne.
I dag skjedde det, noen tusen kroner fattigere, bitende på en kompress, en tann fattigere, blodig i munnviken og rimelig bedøvd i overkjeven gikk jeg ut, med de blå gakkgakkføttene og oppdaget det ikke før jeg satte meg i bilen.....

Hvor mange kan ha sett meg? Jeg håper ikke mange, men er redd det er noen på de meterne jeg gikk fra tannlegekontoret til bilen...



Liker ikke sånne blå poser, men i dag greide jeg å glemme å ta dem av og oppdaget det først da jeg kom til bilen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv