fredag 4. september 2015

Vel, jeg hadde ikke noe valg


I dag skulle jeg parkere ved Colosseumklinikken på Lillestrøm, og fikk da et problem sidne jeg ikke hadde tenkt på mynter, Det hadde selvfølgelig ikke vært noe problem om automaten hadde lest kortet mitt, men etter ti forsøk var det bort i bilen og lete etter mynt, siden automaten ikke tok sedler som jeg for en gangs skyld hadde i lommeboka. Nope, ingen mynt og oppdrive, eller åtte kroner, men med en timespris på 33 kroner og en mulig operasjon av en visdomstann så forstod jeg jo at de åtte kronene ikke holdt. Tiden gikk og kortet var like trassig, så utveien ble og laste ned appen, få lagt inn alle opplysningene og betale på nymotens måte.

Jeg rakk tannlegen, og slapp operasjonen som jeg hadde gruet meg til i hele dag. En visdomstann som ligger gjemt og ikke er til plage skal få fortsette å være der den er, en tannkirurgs vurdering som helt klart falt i god jord hos meg. At inngrepet hadde blitt veldig komplisert også gjorde saken veldig lett å avgjøre, så da fikk jeg i stedet en ny genser og nye støvletter siden jeg shoppet før den kommende operasjonen fordi jeg syntes synd på meg selv, og så fikk jeg en parkeringsapp. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv