lørdag 1. desember 2012

Julemåneden er i gang

Etter å ha vært oppe for en drøy time siden og tatt en juleibux og juleparacet og lagt meg igjen for at disse kanskje skulle virke er jeg nå oppe og klar til dyst. Juledyst.

Datterens 18 årsfeiring er over, det ligger igjen en jakke, noen blå sko er tatt feil og det ligger igjen en bølgetang, ellers er det ikke så mye som viser at det har vært en fest her.

I går var jeg og så "De fem legendene", koselig film og kan kanskje kalles en julefilm.

Og nå skal jeg lage JUL her hjemme! Jeg brenner kongerøkelse, det er julelukten nummer en.
Jeg skal lage en kjele med julegløgg, det brenner i ovnen og det er litt julestemning ute med nysnø.
Jeg skal begynne med nye julegardiner i stua og julegardiner på kjøkkenet. Etterpå skal jeg finne fram alle kassene med julepynt og gyve løs. Da blir det julenisser, julehus, engler og snømenn.

Senere i dag skal jeg jobbe, men før det skal jeg på julemesse og spille julemusikk sammen med korpset og mer julete kan det vel ikke fått blitt?

God førjulstid alle sammen

4 kommentarer:

  1. God førjulstid til deg også

    Heidi

    SvarSlett
  2. Ha ha, -det var da voldsomt Da!
    -nøyer meg med god helg jeg:-)
    hehe...

    SvarSlett
    Svar
    1. Vi trenger jo disse helgene skal vi komme i mål, så riktig god helg til deg også! :o)

      Slett

Bloggarkiv