mandag 14. november 2016

Går jeg i søvne?

Jeg har - nok en gang- forsøkt å kjøpe meg en skritteller. En fra Garmin denne gang, som kan jobbe sammen med et av de mange pulsbåndene jeg har fra alle klokkene jeg har hatt. Litt dumt at den ikke klarer å samarbeide med båndet på nåværende klokke selvfølgelig. men jeg får målt pulsen og det har jeg gjort nå i tre døgn. Dag og natt, natt og dag, under trening, husvask og søvn.

Overraskelsen da jeg oppdaget at jeg to av tre netter har vært ned på 30 BPM var ganske stor, da har jeg jo nesten ikke puls overhodet en stund da? Eller? Har forøvrig ikke klart å få noen nøyaktig hvilepuls som jo skal måles i det en våkner, jeg er altfor urolig til det, men jeg håper jeg får det til - en gang, :)

I natt har deromot laveste puls, (og det er kanskje det som er hvilepulsen da?), blitt målt til 60 BPM, og det er registrert 47 skritt på skrittelleren. Det er jo dette som er det rare siden jeg la meg før midnatt og mener selv at jeg har sovet som en stein i hele natt, for første gang på mange år!! Men i følge denne klokka har jeg altså vandret 47 skritt i nattens mulm og mørke. Det er jo ikke lange turen, men det er mye når en tror en har sovet. :)

Nattens sovemønster.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv