fredag 3. februar 2017

B12

Igjen var lageret av b12 tomt. Det var ikke lenge siden jeg hadde sluttet med tabletter fordi jeg endelig hadde greid å få opp verdiene. I november for å være litt mer nøyaktig. Så da jeg ble sliten, trøtt og lei var ikke b12-mangel det første som slo meg. At vekta hadde økt også ga meg egentlig litt andre diagnoser. :). Men alle prøvene hos legen avdekket kun en stor mangel. På b12. Og litt d-vitaminmangel.

Denne gangen gikk jeg for sprøyter igjen. Kan ikke bruke et halvt år på å øke nivået av b12 som forsvinner igjen på en måned. 

Om en time skal jeg ha injeksjon nummer fire og jeg tenker at nå begynner det vel og virke, for et par netter nå har våknet jeg like før klokka fire og vært lys våken!! Det er en stund siden det har skjedd for å si det sånn. Og må jo si at jeg ikke håper det er på den tiden energien skal komme liksom. Blir litt som pest og kolera det. For ja, jeg er like trøtt nå som før jeg begynte med sprøytene, i allefall på dagtid.



Bildet er lånt hos: www.simphealth.com/

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv