mandag 13. februar 2017

Å huttetu

Når jeg ser unge mennesker med ankelsokker og bukser som ikke dekker helt ned til skoene i minus 6 grader, da fryser jeg.

Da jeg vokste opp var det strømpebukser, eller om en var heldig, stillongs, men for oss jenter var det nok den slitsomme strømpebuksa som gjaldt for det meste. Gjerne med litt sig på grunn av alt for kort liv som en aldri fikk dratt ordentlig opp, eventuelt en altfor stor - dratt opp til under armene. Men, den ga oss ikke de nakne anklene midtvinters i det minste.

I dag bruker jeg stillongs når jeg trener, gjerne med ullsokker. Ullsokker kan funke til hverdags også, men blir fort varmt inne på jobb. En ting er sikkert, du ser meg ikke med ankelsokker på denne tiden av året!

Dette ser ikke sunt ut spør du meg!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv