onsdag 10. mai 2017

Da kom jeg i mål i dag også!

Først, jeg har en veldig stillesittende og rolig jobb.

Min Garminskritteller lurer meg for ganske mange skritt om dagen. Som for eksempel i kveld da jeg støvsuget og vasket golvene her nede uten at den registrerte et eneste skritt!! Jeg vet det på jobben også, jeg står opp og går ganske mange skritt som ikke blir regnet med og på dager da jeg ikke løper, kun trener styrke eller noe annet (ror) teller hvert skritt! Målet er ikke uoverkommelig, 10 000 skritt om dagen. men jeg ser at det krever en innsats, spesielt på mandag, onsdag og fredag eller lørdag.

Etter helgevasken i dag gikk jeg derfor ut i "snødrevet" og samlet skritt, da jeg kom inn manglet jeg fremdeles uhorvelig mange skritt som ble sanket mens jeg gikk rundt og rundt her inne, frem og tilbake foran tven og små skritt til venstre og høyre under tannpuss. Vips så bikket telleren dagens 10 000! Og da sier jeg meg fornøyd med fangsten og dagen, og avslutter med dette kvelden.
I morgen er det en ny dag og nye skritt som skal tilbakelegges!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv