onsdag 17. mai 2017

Lettrørt

Jeg vet ikke om jeg skal skylde på lite søvn, tidlig opp og klargjøring til Norges nasjonaldag, eller om det kan skyldes andre ting, men i dag er jeg skikkelig lettrørt. I dag har tårene trillet flere ganger, bare sånn over ting jeg har sett på TV og nett.

Nyheten om at Joshua French var løslatt og hjemme i Norge fikk tårene til å trille, for han og familien hans og for kameraten hans som aldri kom hjem.

At Martin Ødegaard endelig fikk en scoring ble også litt mer enn jeg kunne tåle sånn emosjonelt. Og om jeg holder meg i fotballens verden så ble jeg trist når jeg så at Kuyt legger opp og.

Jeg tåret skikkelig ( et uttrykk som ble lagd da ungene var små) når jeg så på Huset på TV2 og Hansemann fridde til Malin, det var veldig rørende på denne lettrørte dagen.

Ellers har 17.mai vært som den pleier, i fjor stod jeg over marsjering på grunn av hofta, men i år var jeg tilbake. Det var lovet opphold i dag, men en vet vel at en ikke skal stole blindt på værmeldingene så etter at jeg kom hjem har jeg tørket bunad, trombone, noter og regnfrakk og mer enn det har jeg ikke gjort i dag, bortsett fra å tåre for det ene og det andre da.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv