torsdag 14. desember 2017

Da har jeg vært innom......

I disse juletider ruller reklamen for Pizza Grandiosa over skjermen igjen. Den der Viggo Sandvik prater om at de har vært gjennom ribbe, pinnekjøtt, lutefisk osv og Eldar Vågan forslår en Grandiosa.

Nå har eg vært gjennom helgevasken, nettstedene Nav, finn.no, mailen, instagram, nettbanken, Aftenposten, Facebook, Endomondo, Dagbladet, VG osv osv og vet ikke om det er noe mer å sjekke ut i dag.  Og om det er, så sier jeg meg godt forsynt
.
Nå er jeg lei for i dag og pakker sammen og drar ut og vindusshopper. Eller shopper :) før kveldsvakt. Jeg skal i det minste på jobb i dag, men dette er hverdagen (sammen med noen treningsøkter fordelt utover uka)de dagene jeg ikke har noe jobb, og det er da jeg tenker at jeg kommer til å klikke om jeg ikke snart er tilbake i 100% stilling.

Har ikke gitt opp håpet om ny og full jobb!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv