tirsdag 9. januar 2018

Trøtt, eller trøtt

Og være trøtt på kvelden og trøtt om morgenen er definitivt ikke to sider av samme sak. 
På kvelden vet man at man kan legge seg og sove vekk denne trøttheten, tidlig på morgenen, som i dag, vet en at det er maaaaange timer før en kan stupe i seng og forhåpentligvis sove av seg det verste. 

Jeg aner ikke om dette skal bli en vane, og stå opp så tidlig, men det kan godt skje. Det er noe av det jeg skal finne ut av i dag, faktisk, så da prøver jeg så godt jeg kan og ignorere trøttheten og tenker positive tanker. Det er nok med på å holde meg våken!

Uansett. Om jeg skal bli en busser så bør jeg øve meg på å sove på bussen. Eventuelt bare lese bok. Batteriet på telefonen skal nemlig vare i mange timer før den og jeg kan settes på lading. Og i morgen er det en helt vanlig dag igjen. 




2 kommentarer:

  1. Du har helt rett. Det er ei omstilling en skal väre sterk for å klare.

    SvarSlett

Bloggarkiv