onsdag 1. april 2009

Kokongen sprekker

I dag er definitivt ikke dagen. Noen oppdagelser skal allikevel være med på å gjøre fremtiden lysere, men oppdagelsene er jo også med på å forme så mye annet så en liten diskusjon med ungene i dag tidlig endte med en voldsom krangel. Som vil forfølge meg i hele dag og forhåpentligvis etterhvert overskygge alle de andre tankene som nå skal ut av både hode og hjertet en gang for alle. Så må jeg bare leve med den krangelen i dag tidlig og håpe at de allerede har glemt den. Og så vet vi at neste eksplosjon er langt fram i tid. Det er ikke ofte jeg blir så sint, og jeg har kjent at det har bygget seg opp nå, siden det kanskje nærmer seg sju år siden sist (sjuårsintervall), men jeg hadde trodd det var noen andre som skulle fått den. Noen som hadde fortjent det liksom.

Når det gjelder min oppdagelse, det er ikke mer å snakke om, det er finito. Nå er det ny dag og nye muligheter som gjelder. Godt det går mot vår!!

1 kommentar:

  1. Godt og høre min venn,opp med nesen jente livet går i bølgedaler og du finner nok tilbake til deg selv.
    Gi dem begge en god klem når du kommer hjem.
    Klem til deg trillen.

    SvarSlett

Bloggarkiv