torsdag 9. juli 2009

Orker ikke

Så blir det å komme heseblesende rett før arbeidstid igjen i dag, planen om å reise før og rekke innom apoteket er forkastet, jeg tar det en annen dag. Rekker neppe å gå ut de to minuttene før for å sette på oblatene på bilen eller. Kjenner at jeg skulle ønske arbeidsdagen snart var over, ikke snart skulle begynne, selv om jeg foretrekker kveldsvaktene, sånn egentlig. Kjenner at jeg skulle sovet lenger i dag, selv om jeg faktisk rakk å gjøre en del, innimellom facebook og alt det andre som er mer interessant enn nettopp husarbeide. Jeg kjenner at det skal bli godt med litt mer ferie, jeg kjenner at jeg savner ungene og jeg kjenner at jeg gleder meg til noen dager sammen med kjæresten min igjen. Så da er det bare å erkjenne, jeg kjenner at jeg lever, selv om jeg skal på jobb og ikke er hjemme før midnatt, selv om det er så mange andre ting jeg heller skulle gjort akkurat nå enn å sitte å følge med på klokka, slik at jeg i det minste ikke kommer for sent.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv