søndag 29. august 2010

Påfyll av energi

Å komme hjem til Roarmin er alltid veldig avslappende og befriende. Og akkuart denne helgen trengte jeg det skikkelig, å komme opp til det lille huset hans og bare være der sammen med han og fylle på energi, sove og ta livet med ro.

På veien opp til kjæresten min fikk jeg forbud av datteren min å snakke om jobben i helgen og det var faktsik et helt greit forbud, som ikke har vært like enkelt å holde, men jeg tror jeg får nesten ståkarakter, bortsett fra i bilen hjem, da ble det telefoner fra jobben og jobbprat, men det gikk ganske greit egentlig. Jeg er klar for jobb igjen i morgen og håper oog trur at det ikke de store diskusjonene rundt episoden som har vært årsaken til timeouten og jobbsnakkforbudet denne helgen.

Nå er det snart natten på meg, tiltross for ti timer i natt kjjenner jeg at jeg er veldig trøtt, sliten og klar for senga, men aller først, kveldspraten med goingen min.

1 kommentar:

  1. trenger avkobling vettu....og må itte tenke jobb hele tiden nei...må koble ut...og klarte det nesten i helga..klems

    SvarSlett

Bloggarkiv