mandag 23. august 2010

Hagedrøm

Om en ser bort fra at det ikke finnes glass i drivhuset, ei heller en blomst, og ikke tenker over at gjerdet rundt er det gamle, kasteferdige rekkverket til verandaen så er det omtrent sånn jeg drømmer om at det skal bli:


Nå har jeg et lite håp om at mitt noe dumme kjøp av drivhus i våres kanskje allikevel skal vise seg å ikke være så dumt allikevel. Jeg er trassig sånn av og til og har nektet å høre på det øret, vil ikke høre på alle som har lurt på hva jeg betalte for så å legge til at vedkommende nok lo godt etter at drivhuset var losset her hos meg. Nå går det mot høst, og etterhvert en vinter, og tåler dette drivhuset seg gjennom vinteren så skal det jammen meg få sjansen neste vår. Neste sommer skal vi spise selvdyrkede tomater og agurker!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv