tirsdag 3. april 2012

Det var sånn det var

Ha ha.....følte meg nokså dum i dag..tilbake på legekontoret for b12-sprøyte nummer to. Fremdeles synes jeg at jeg kjenner den første fra fredag, men det mente damen som skulle ta sprøyta i dag var tull.
Jeg kommer inn på laboratoriet, bretter ned bukse og ruller trusa (i dag var det ingen hipster med dødninghode på...av skade blir man som kjent klok) så vidt nedover skinken og damen spør.
- Hvilke side tok du den første på?
- På høyre, svarer jeg.
- Ja, da blir det venstre side i dag, fortsetter hun og beklager at hun må klemme litt på hoftekammen.
Klem i vei liksom, det er da jeg skjønner at jeg står der og blotter rumpa til ingen nytte. Hun tenker å sette den i hofta der jeg mente de hadde satt den første gangen jeg måtte da disse sprøytene for en del år siden.. Og ganske riktig, sprøyta skal ikke settes i min bare rumpe, men på hoftekammen. Da jeg innser fadesen drar jeg diskré truse og bukse opp igjen og håper hun ikke tenkte så veldig mye over det her :)
Men det var feil sist gang og damen som satte den vil bli irettesatt for feil satt sprøyte. Dermed var det heller ikke utenkelig at jeg fremdeles kan kjenne stikket fra sist uke...den ble jo satt i kroppens største muskel.
I dag merket jeg i allefall ingenting, bortsett fra den rødmen som stadig vender tilbake da jeg tenker på at jeg stod der uten bukse i mange minutter mens hun gjorde klar sprøyta....FLAUT...
Sånn, der skal b12 sprøyta settes....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv