mandag 16. april 2012

I dag

startet rettsaken mot A.B.B, og jeg merker at det vrenger seg i meg da jeg ser det sleske fliret hans og hører hvordan han snakker.

Har kun sett bruddstykker, og kjenner at det holder med bruddstykker av dette her.

Men jeg greier ikke å bestemme meg for hva som feiler mannen, kjenner jeg. Et normalt, vettugt menneske ville vel aldri ha gjort disse tingene han gjorde, men et menneske som ikke er sånn nogenlunde oppegående ville vel heller ikke vært i stand til å tenke ut og planlegge denne terroren?

Jeg føler med alle som på en eller annen måte er berørt av denne mannens gale verk og håper de får styrke nok til også å komme seg igjennom disse kommende ukene der han dessverre vil få litt for mye oppmerksomhet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv