søndag 15. april 2012

Ny viruskontroll - liker ikke

Mot min vilje, måtte jeg igjen i går bytte viruskontroll. Jeg stod opp til en pc som lyste mot meg at alle disse finurlige greiene var utgått (viruskontroll, brannmur osv) og at lisens og alt måtte kjøpes på nytt. Jaja, ikkeno problem tenkte jeg, med DNBnor som bank, det er jo gjennom dem jeg har hatt gratis Norman de siste årene. Jeg innrømmer at jeg ble sjeleglad da banken kom med dette tilbudet for noen år siden og jeg kunne avinnstallere og fjerne MC Afee som var blitt kjøpt da jeg ikke lenger fikk først nevnte viruskontroll billig lenger gjennom DAF (finnes det lenger egentlig?) Derfor var vel skuffelsen tilnærmet like stor da jeg logget inn på banken for å klikke meg inn på Normans sider og oppdaget at de ikke lenger hadde det tilbudet, men var gått over til? Mc Afee...

Regner med atden største trusselen var den jeg hadde avinnstallert. :)
Viruskontroll må jeg jo ha, og siden banken min har dette tilbudet så endte jeg opp med det, selv om Norman kunne friste med å kjøpe den til redusert pris, så ar den reduserte prisen dessverre ikke i nærheten av og være gratis. Jeg får nok bare lære meg å leve med Mc Afee igjen :(

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv