søndag 3. juni 2012

Test av psoriasismiddel

Er over, hverken utrolig eller skokremen greide å få bukt med mitt stadig voksende utslett, særlig på hendene.  Tror ikke jeg skal utpeke hverken den ene eller den andre til noe seirende vinner eller.
I går skjønte jeg at det var på tide og tenke videre. Da sved og brant det på knokene, og jeg ble nesten desperat i kampen mot det som kjentes skikkelig betente ut.

Senere i dag går jeg til innkjøp av Udo's Choice, omega 3-6-9 og skal visstnok virke innenfra. Har ikke hørt tester fra folk med psoriasis, men lest andre som har hatt eksem og opplevd at disse har blitt borte, så da skal jeg teste også.
Inntil nå har eg testet prisene og funnet ut at som nærmeste nabo til Sverige så bør jeg handle det på Bodypower, nettopp i Sverige.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv