mandag 25. juni 2012

Jeg skal slappe av

Jeg har ferie nå og jeg må trene meg på å slappe av!!

I dag sov jeg uten vekkerklokke og følte vel at jeg våknet med stresset i kroppen. Jeg tvang meg til å forholde meg i ro, lenge.

Jeg trente først styrke i dag og ventet på oppholdsvær før løpingen, men da klødde det i magen på meg og. Jeg hadde, mens jeg ventet, tatt på meg et lite oppdrag for avisa og var brått litt avhengig av klokka - igjen.

Jeg trente ferdig og kom meg av gårde og fikk gjort jobben min før frøkenen og jeg skulle gå på Lillestrøm Torv og bare titte. Jeg drepte alle tilløp til stress mens vi gikk der, og klarte det nesten. Da det var en halvtime igjen av parkeringen boblet det nesten over og handleturen var ferdig.

Vel hjemme igjen er stressnivået igjen ganske høyt. Jeg har fått gjort alt jeg skulle nå i kveld, nesten, men skal legge meg med ugjorte ting. Som et ledd i jobbingen med meg selv og stresset mitt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv