torsdag 14. juni 2012

Ting du ikke visste at du trengte

Det har Tupperware masse av.
I går hadde jeg takket ja til å delta på en demonstrasjon. Det er mange år siden sist. For alle disse bollene, selv om de er fine å stable i hverandre, tar plass. Og en gang er det jo nok også. Så lenge jeg hverken er baker eller kokk er det begrenset hvor mange tupperboller og annet utstyr jeg trenger.
Og reise for bare å se på, treffe andre og drikke kaffe vet en jo før en drar at det er vanskelig å gjennomføre. Så planen er ganske enkel, finne det billigste i sortimentet og gå for det.
Innrømmer at de har mange fine ting, og utvalget hadde vokst betraktelig siden jeg var på min siste demonstrasjon. Nå var det  kommet blant annet ildfasteformer,og til priser som jeg, selv med feriepengene på konto dagen før, aldri ville tenkt meg å betale. Da klarer jeg meg med de ildfaste formene jeg har, selv om disse visstnok var rasende kjekke og enkle å få ren...selv tilbudsprisen deres i sommer var avskrekkende.


Men man handler jo, jeg endte opp med en kakatine (mindre enn den jeg har derfra fra før) og type rød som var tilbud nå, og da var hanken med i prisen....(?)

Jeg fikk blant annet denne, en måleskje og en matboks på kjøpet...Plastic fantastic




Og så fikk jeg denne grønne kjekke saken? Kan dere gjette hva det er?

1 kommentar:

  1. Men det er jo Fantastisk
    og du finner nok ut at du trenger det
    bare vent å se
    Dessuten var det sikkert ei trivelig stund
    Ha en riktig flottVINTER!!!dag:-)

    SvarSlett

Bloggarkiv