søndag 24. mars 2013

P for

Palmesøndag, påske og pilking.

Kjenner at langfredags "pilkekonkurranse" og dets planlegging begynner å bli nervepirrende. Jeg selv er ikke så god på å arrangere, så det er godt jeg ikke er helt alene om det, jeg tror jeg egentlig er en dårlig vert også så da er det er godt å vite at det finnes noen som tar den oppgaven. Ønske velkommen og sånn...det er ikke meg. Da egner jeg meg nok best bak i kulissene.

Er det noe vi har glemt? Jeg vet at alle som er berettiget til å være deltagere er invitert. Den er grei. I løpet av kvelden skal jeg sende en påminnelse og opplyse om klokkeslett, for det glemte jeg jo i den første invitasjonen...
Men er det noe mer som skulle vært kjøpt? Jeg vet at det fortsatt finnes noen dager å handle på, men vil gjerne tro at alt er i boks nå.
Det er jo litt meg, hadde jeg kunnet hadde jeg vært ferdigpakket ute i bilen med alt som MÅ være med opp til pilkingen for lenge siden, fordi jeg er sånn kjekt med alt som er gjort...Jeg innrømmer, det er litt slitsomt å ha det sånn.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv