fredag 1. mars 2013

Deilige fredag, eller fridag

Nettene har blitt et lite mareritt, å ligge våken 3/4 del av natta er over lang tid uholdbart.
I natt sovnet jeg langt om lenge, men våknet igjen relativt kort tid etterpå for igjen å bli liggende våken før jeg sovnet igjen litt. Og våknet og sovnet...som natten før der og der og der.
I dag morges våknet jeg seks, og forsøkte nok å sove til klokka skulle ringe tre kvarter senere, men uten å lykkes. Så jeg stod opp og kledde meg for løpetur. Det er faktisk nesten helt lyst klokka sju nå! Deilig! Jeg trodde jeg løp en ganske rask fem kilometer, men det var til jeg kom hjem og stoppet klokken. Jeg sliter med å få opp farten, men håper at jevnlig påfyll av b12 og folat vil endre det.
Inne og tok en kjapp dusj før jeg satte kursen mot Sverige og Årjeng! Hadde sjekket åpningstider, trodde jeg, og skulle rekke og handle meg ferdig før jeg faktisk skulle på Systembolaget :) Det var ikke så mye som var åpent der da jeg kom dit litt over ni for å si det sånn, og Årjeng har ikke akkurat mest på å by på, men tiden gikk og jeg fikk gjort mine utretninger, jeg. Og kom meg greit hjem, lenge før stafetten!

Selv om jeg føler meg helt tom så hadde jeg energi nok til å gyve på helgevasken mens jeg ventet på Northug&co. Måtte bruke noen timer etter stafetten også, men kom meg i mål og kunne finne fram disse;

Etterpå har det ikke blitt så mye gjort. Spist popcorn med smør som har satt seg i ganen og tenkt at jeg burde øvd på trombonen min, men det får bli i morgen. Etter trening og jobb. For nå, nå er jeg sliten, og så trøtt at jeg vet hva jeg burde, men det er fredag og jeg kan da virkelig ikke legge meg før 22 på en fri-fredag?


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv