søndag 3. mars 2013

Pust ut

I natt har jeg fått sove, nesten sammenhengende, nesten hele natten, med unntak av Mons inn og Mons ut et par ganger. Men i natt var det ikke så farlig siden jeg sovnet igjen med det samme jeg var tilbake på puta. Den store æren for at jeg sov i natt må nok tilegnes mr.rygg. Som i går kveld var urovekkende vond, så vond at jeg valgte å ta en "ryggtablett" med trekantvarsel på for å få plagene til å slippe taket. Det holder på en måte at en kjennes følelsesløs ut under foten, tenker jeg.

Så jeg kom meg gjennom kvelden og jeg sovnet da jeg tilslutt gi og la meg klokka halv to. Og sov, sov og sov. Veldig våken 07.05 og lurte på om jeg skulle stå opp, men på en eller annen måte må jeg igjen ha sovnet, og sov til 09.37.
Godt, tenker du kanskje? Og det burde det være, men da er dagen altfor godt i gang for meg. Jeg blir nemlig superstresset over tiden jeg har mistet på morraskvisten. Ikke at jeg nødvendigvis skal gjøre noe hele tida, men, jeg tenker at det jeg skal gjøre etter 09.20, det bør gjøres i våken tilstand. Jeg prøver allikevel å puste ut, senke skuldrene og tenke at det er mye igjen av dagen og for første dag på lenge er jeg i det minste utsovet til å gjøre det!!

Ha en flott søndag!

Bildet er lånt herfra: Infobilder.com

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv