fredag 25. desember 2015

Dett var dett

- sa Fleksnes.
Og det samme sier jeg, dett var dett, juleferien er over, nesten før den har begynt og i morgen er det striskjorte og havrelefse igjen.

Er ikke bortskjemt med lang juleferie, men denne julehelgen her den synes jeg gikk styggfort. Svusj, så var juleribba historie. (Nå eter jeg ikke juleribbe da, synes fremdeles det ser fett og ekkelt ut, men er litt mer svung over det enn medisterpølser.)

Vel, sånn er det, jeg begynner litt senere i morgen, så tar sjansen på å sove uten vekkerklokke, bare for å late som jeg har litt fri. Jeg sover aldri spesielt lenge uansett og skal nok rekke å løpe og lage meg mat før jobb. For det må jeg huske, at selv om det er lørdag er det ingen butikker åpne som jeg kan stikke innom og handle dagens føde på. Jeg må tenke søndag på en lørdag, og kommer til å gå helt i surr fordi det nå er to dager som går som søndag.... :)




Her er den originale, dett var dett: 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv