fredag 7. oktober 2016

Fredagkveld

Det er lenge siden jeg har hatt denne fredagsfølelsen, men i kveld har jeg den.
Tv'en har stått på som bakgrunnstøy etter at jeg ble ferdig med helgvasken, jeg har sett på litt, men spør du meg i morgen hva jeg så på, så kan jeg nok bre svare at det var nytt på nytt, det andre har jeg overhodet ikke fått med meg.

Jeg har spist hjemmelagde hamburgere, var ikke helt heldig med dem synes jeg, har lagd bedre før, men borte ble dem, alt tilbehøret, selv om jeg glemte baconet, dro smaken opp noe, Jeg har også drukket brus og spist potetgull liggende på sofaen og sett på gamle episoder av på tur med Dag Otto, (med tven på i bakgrunnen)rett og slett fordi jeg lette etter det som begynte på onsdag, men ikke fant på sumo. Jaja, de kommer sikkert i reprise en gang.
Og så har jeg selvfølgelig duppet litt av, sånn borte i fem minutter og ganske våken umiddelbart etter jeg har våknet igjen. Det varer bare ikke så lenge før jeg er like trøtt igjen, men jeg har fredagsfølelsen og har bestemt meg for å sove lenge i morgen så jeg holder fortet en stund til tror jeg, for denne fredagskveldfølelsen, den hadde jeg egentlig glemt hvor god var.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv