lørdag 18. mars 2017

Buss og tog for bil

Jeg elsker og kjøre kollektivt. Derfor har jeg både ruter- og NSB-app! :)
Det som er synd er at her jeg bor er det ikke så lett å kjøre kollektiv, det er faktisk så og si umulig om du da ikke skal reise samtidig som skolebussene går forbi her, enten på morgenen, eller på ettermiddagen.

Siden jeg ikke er så glad i å kjøre i Oslo eller på veier med mye trafikk (les skifte filer og flette og sånn) så er kollektivt eneste måte for meg å komme meg til Oslo sentrum.

Før dro jeg alltid til Fetsund og tok toget derfra, nå har jeg oppdaget at jeg kan kjøre til Løken og ta buss derfra til Lillestrøm og tog videre til Oslo, og det for samme pris som fra Fetsund!! Dermed trenger jeg nesten ikke å kjøre bil når jeg bestemmer meg for å kjøre kollektivt!! Jeg kan fortsatt ikke reise med buss og tog for å kunne ta en øl eller to ute, men skitt samma, Det lever jeg godt med.aå lenge jeg kan komme meg innover greit, og ganske billig og spare kilometere på min egen bil! Jeg kan faktisk lese boken min mens jeg blir kjørt fra A til B og det er luksus synes jeg, rett og slett.

Det er bare så synd det trengs så innmari mye planlegging. :(




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv