søndag 5. mars 2017

En fordel med å være singel

Som singel har man ingen å dele med.
Det være seg måltider, utgifter, gleder, sorger, turer osv.
Ikke har man noen å diskutere med, og ikke har man noen å krype tett inntil om en fryser etter og ha lagt seg. Men det er allikevel i senga jeg oppdaget en fordel ved å være singel i natt.

Jeg har ikke noen stor seng, men jeg har en stor dyne, den er faktisk ganske mye større enn senga som er passe til meg, men også har den plassen til en om jeg en dag ikke lenger er singel, men nå da jeg er alene og sover alene, da har jeg en fordel som jeg ikke ville hatt om vi var to i senga.

Blir jeg varm kan jeg nemlig rulle meg over til den kalde siden og finne en kald flik av dyna. Det gjelder å finne positive sider ved alt, ikke sant?



Hadde ofret alle kalde områder i senga for å hatt denne goingen hos meg fortsatt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv