søndag 26. mars 2017

Jeg beklager min barnslige reaksjon

Jeg har ikke stor tro på at de jeg beklager til leser dette, men jeg prøver meg allikevel. :)

I helgen ramlet jeg nemlig opp i en situasjon som det vitses om, og det er jo det jeg har tenkt det er; en vits.

Jeg var i Danmark i helgen, i København med danskebåten. Latskapen lenge leve, her skulle heisen tas! Mens vi står og venter kom heis, la oss kalle den nummer tre, (det var den tredje til høyre). Den er ganske full og det står noen foran oss med en unge på strak arm. Disse går inn i heisen og mine reisekamerater og jeg lar heisen bevege seg opp før vi igjen trykker på knappen. Det er samme heis, altså nummer tre, som kommer først, dørene går opp og jeg er på vei inn i et gasskammer uten like. Det stinker bæsj, det lukter rett og slett alldeles for jævlig og min reaksjon er og ta et langt skritt tilbake og ut av heisen. Det stakkars paret som er i heisen begynner selvfølgelig å unnskylde seg, det er ikke oss, det var en unge her! Dørene gikk igjen, uten oss, men med dem og dritlukta. Og jeg beklager min barnslige oppførsel, men beklager ikke at jeg valgte å vente på annen heis... :)

Hvor lenge det tok før heisen igjen var luktfri vet jeg ikke, resten av helgen har vi tatt trappene, noen ganger er jo det raskere enn heisen også.







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv