torsdag 14. juni 2018

Tungt

Tung i beina, tung i kroppen, tom i hodet. 

Tiltross for at livet mitt er bra, bedre enn på lenge,  (sett bort fra noe gruff)har jeg en blytung dag. Dagens løpetur, kort, sitter som bly i leggene. Og bare det å gå opp trappa til perrongen føltes blytung i dag.  Og tanken på å skulle vandre mange kilometer på jobb skremmer litt. Kroppen kjentes tung ut den og. Dette enda jeg vet at den ikke er så tung :) den har minket masse det siste året. Fordi jeg har det så bra. 
Hodet som føles tomt, kanskje det er bra. Med tanke på at jeg skal skru det på når jeg kommer meg på jobb. 


Været er tungt det også. Det forventes regn. Og muligens er det været som gjør at dagen føles tung før den i det hele tatt har startet skikkelig. Eller er det første utslag av begynnende ferieutladning? En uke igjen til den første ferieuka som jeg på grunn av dens innhold har gledet meg til i mange uker. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv