tirsdag 19. januar 2010

Bivirkninger

Champix har mange bivirkninger, og jeg har vært innom flere av dem allerede den første uka. Jeg har vært lei meg, jeg har følt meg skikkelig deprimert, jeg har vært trøtt, men jeg har ikke fått sove, så marerittene har jeg så langt unngått. I dag tidlig våknet jeg med noe rundt hjertet, jeg vet det var ufarlig for jeg har vært hos legen med det en gang, da var det fordi jeg hadde jogget etter to kaffekopper og tja, ikke var akkurat trent.

I dag, på dag åtte, er det en bra bivirkning, røyken er nå lagt bort, for godt. Har jo lyst til å slenge på, håper jeg, men ved å si det gir jeg rom for sprekk føler jeg, så nei, jeg har lagt bort røyken for alltid.

Så langt i dag har det gått greit, uten at det imponerer så mange, klokka er halv elleve liksom.( Det er røyk igjen her så jeg kan fort sprekke om ikke viljestyrken er tilstede). Men, selv er jeg imponert, for jeg kjenner at jeg faktisk tenker alt for mye på røyk, ikke bare nå, men hele tida, uansett hva jeg gjør. Så jeg får komme i gang med noe så tanken kan slippe taket. Selv tenker jeg at det må være den første dagen uten nikotin som er verst. At det vil fort bli bedre, f.eks når jeg begynner å spare det jeg har spart på en dag på en egen sparebøsse. Gleden ved å putte på de første 70 kronene i kveld...det er dagens gulrot.

3 kommentarer:

  1. Jeg er stolt av deg! =) Vet om flere som kanskje kunne ha prøvd en sånn pillekur hvis den er velykka ;)

    SvarSlett
  2. KJEMPESTOLT AV DEG VENNEN.STÅ PÅ DETTE KLARER DU.

    SvarSlett
  3. kjempestolt av deg jinta mi..støtter deg 100% detta klarer du serru og pengene flommer inn hehe...glad i deg kjære))))

    SvarSlett

Bloggarkiv