lørdag 9. januar 2010

Sidsel gjør ting hun trodde hun ikke kunne

Jeg tror jeg greide å både imponere og overraske da jeg serverte kjæresten min en fire retters middag når han kom hit i går kveld. Og jeg som egentlig aldri har likt å lage mat eller synes jeg kan å lage mat beveget meg vekk fra Toro og inn på egenproduserte sauser og det meste. Når sant skal sies brukte jeg mange timer på kjøkkenet i går, først ved å sjekke diverse oppskrifter, for så å begynne å forberede, og jeg må innrømme; jeg likte det! Og jammen greide jeg ikke å planlegge slik at alt var varmt til det skulle serveres også!

Jeg har selvfølgelig dokumentert alt jeg lagde med bilder, og første rett har jeg ikke laget fra bånn, men det var nå heller ikke Toro's løksuppe jeg serverte.


Løksuppe



Terteskjell fylt med hvit saus(hjemmelaget), fiskepudding, erter og gulerøtter


Hovedretten, ovnsbakt kyllingfilet, potetbåter, hjemmelaget saus med sennep, soyaloje, fløte og diverse krydder, samt grønnsaker.



Dessert, vaniljeis, sjokolademousse og varme bjørnebær.



Det smakte faktisk godt også, alt sammen, og nå vet jeg at jeg kan, hvis jeg vil!

1 kommentar:

  1. jaaaa hun kan)))) det smakte supert.....tusen takk min kjære....det varmet i kulda..glad i deg

    SvarSlett

Bloggarkiv