tirsdag 14. februar 2012

Genial oppfinnelse

Måtte bruke bakruta som eksempel siden jeg allerede hadde fjernet isen på frontruta da jeg kom på at dette var dagens blogg.

Når gradestokken holder seg jevnt på iskaldt og av en eller annen grunn garasjen sjelden blir brukt er dette noe av det smarteste som er funnet opp for late bileiere.




Isskrape i sprayform! Kan det enklere bli? Nope. Nå har jeg fått gleden, ehh.... av å teste den et par morgener, og det er bare spray og kjør. Siden det har vært ganske tørr luft de siste døgnene har riktig nok ikke isen vært av stålistypen, men innbiller meg at den virker like bra da.

Coop hadde medlemstilbud på vidunderet, to for en, så kjøpte en pakke og delte med sønnen som tar igjen bilen på natterstid og der hvertfall jeg tenker at det må være deilig å slippe isskrapingen i det minste klokka halv ett på natta.



Har nok observert denne isskrapen andre steder også, på bensinstasjoner og bilvarehus etc, men den har sikker virket altfor dyr siden jeg faktisk aldri har kjøpt tidligere, heretter tror jeg det blir en fast følgesvenn i bilen vinterstid, for dette er rett og slett genialt!!

Vinneren en kald vinterdag er Turtle Ice Remover.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv