onsdag 29. februar 2012

Biola

Biola skal være så sunt for magen og siden Obs den siste tiden har kjørt på tilbudet 2 for 50 har jeg tatt meg råd til å finne ut om det er noe.

Nå skal det sies at jeg ikke har merket så mye på bedring/endring av magen, men jeg har funnet meg min favoritt innenfor de fire slagene som finnes i kjøledisken. Mulig det er flere smaker, men jeg har nå bare sett disse fire som jeg har testet.

Taperen ble det med kiwismak, den minnet altfor mye om kefiren bestemor og bestefar faktisk drakk da jeg var jentunge. Kulturmelk, fy og fy, ikke godt i det hele tatt, men kunne kanskje funket på vassgrauten, selv om jeg nok foretrakk vassgraut med saft.

De to andre, med bringebær og blåbær funker, men vinneren er solbær med vanilje. Den er faktisk bare utrolig god, ja, den er best, og om den i tillegg virker bra for magen så er det en bonus.

Et glass om dagen er bra for magen!!

Hva er din favoritt?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv