mandag 27. februar 2012

YNWA

Selv i dag, dagen en etter at Liverpool hentet hjem ligacuptrofèet kommer tårene opp i øya når jeg leser om kampen som til tider var kjedelig, men dog så spennende i går kveld.


Hele serien har Liverpool slitt med marginene som aldri er på dere side, stolpeskudd på stolpeskudd osv, sånn var det også i går. Håpet om at de skulle greie det på ordinær tid svant mer og mer mot slutten av andre omgang og 1-1. Men siden ekstraomganger kommer fort i gang og de bare varer 15 minutter kalkulerte jeg tiden på nytt. Jeg ville være hjemme ca 22 allikevel....sent, men kunne vært verre. Da de selv etter 2x15 minutter ikke hadde greid å avgjøre innså jeg at det ville bli en sen kveld og med straffekonkurranse så kan jo alt skje. Ikke noen fair måte å avgjøre på, og Liverpool har jo gang på gang bevist at de sliter med å sette straffer så hvordan skulle dette gå?


Jeg innrømmer at håpet ble veldig redusert da sjefen selv, Steven Gerrard brant Liverpools første straffe....at det var Stevens fetter  Anthony som skulle brenne siste og avgjørende straffe for Cardiff ble liksom litt sånn rart, men du så godt!


Med seier i gårkveld ble ikke turen hjem så lang og tung som den kunne blitt. Og jo, det var vel verdt å vente på dette.


YNWA

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv