torsdag 17. mai 2012

Spilleoppdrag over

Alle nektet for det, men i år synes jeg årets 17.maigjennomføring her på plassen var nokså amputert. Og det var ikke bare fordi koret lot være å stille opp i år, men alt gikk så radigt unna, som på skinner, som et hurtigtog liksom.

Jaja, jeg ble ferdig med spillingen, jeg, og kom meg gjennom uten at noen oppdaget at jeg hadde svarte joggesko på bena, ikke type uniformssko akkurat, men de nektet mine tidligere omtalte tær kraftig på gitt. Så kanskje like greit at jeg og de andre voksne i år ikke fikk lov å ha på bunad i toget, men ble pålagt å bruke korpsuniformenen...Bunad og joggesko er vel ikke direkte flatterende?

Nå er spillingen gjennomført. Jeg har tatt en styrketreningsøkt og er snart klar for en kveldsvakt, to røde dager i ett i dag, snytt for en fridag noen.

Heldige med været har vi vært også her jeg bor, det kom noen ende få regndråper, men det var også alt. Kanskje det fortsetter utover kvelden også slik at det kan bli en tur ut på jobben også?

Ønsker alle sammen en fortsatt fin 17.mai!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv