torsdag 3. mai 2012

Finne gleden

Jeg sliter med å føle meg glad om dagen, og jeg aner ikke hvorfor.

Er det fordi jeg ikke har fått løpt siden sist lørdag? Er det fordi jeg er redd for hva som feiler tærne mine? Er det fordi jeg i dag måtte ut med mange lapper for en ny katalysator på bilen? Er det fordi jeg var så redd det skulle ryke skikkelig før jeg fikk fikset det?  Er det fordi jeg skal reise bort på jobb i en uke?
Eller er det fordi jeg rett og slett føler meg så sliten, tygget og utatspyttet at jeg ikke orker å mobilisere nok til å fange gleden?

Jeg vet ikke hva det kommer av, men jeg vet at det er slitsomt å gå sånn som jeg føler at jeg har gjort i tildels lange tider nå og jeg håper det snur, for jeg ser jo at det er mye bra rundt omkring, om man bare igjen klarer å fange gleden.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv