mandag 14. mai 2012

Tiden flyr

Og vi med den, jeg har så vidt greid å lande etter jobbuken i Spania, som forøvrig ble litt mer hektisk enn tenkt på forhånd. Men brukeren og jeg kom i mål og jeg deiset ned på sofaen her hjemme sent lørdagkveld som en annen slags potetsekk.

Gårdagen gikk med til  opprydning og beretninger fra frøkenens Tysklandstur som gikk parallelt med Spaniaturen min og med en kjapp svensketur før vi benket oss i sofaen for å følge siste runde i Premier League, der jeg skrek stemmen både hes og vond for Manchester City. Takk og lov så snøt de Manchester United fra å ta sin 20. ligaseier, og det i siste sekund. At Liverpool gikk på nok et tap i årets siste kamp ble faktisk underordnet i kampens hete :)

I dag har jeg fri, men det er mye å ordne. Jeg må få snakket med vedkommende som skal ordne med Spanialønnen min. Jeg skal på linsekontroll om litt. Jeg har allerede ringt og venter på telefon tilbake, fra bredbåndsselskapet vårt, dårlige signaler må vite. Kanskje dukker de opp og fikser det også, til juniors store glede. Og kanskje får jeg den nye sengen min i dag. Passer jo litt dårlig siden det senere i dag er korps, marsjøvelse som jeg MÅ være med på siden jeg til nå ikke har marsjert det granne i år. Og det er snart 17.mai og det er skikkelig møkkavær i dag, men regelen ; det finnes ikke dårlig vår, bare dårlige klær gjelder også for korpsene og spesielt i oppkjøringen til 17.mai.

Jeg får kanskje sette i gang med noe fornuftig her også, som sagt, tiden flyr og snart må jeg reise til Strømmen og få sjekket linser og syn, kanskje jeg får renset brillene mine også? Hvis ikke så må jeg nok snart vurdere nye briller tror jeg.

Nei, nå må jeg løsrive meg....


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv